Ewa Zapędowska_trener personalny

Aerobiczna 6 Weidera | Ewa Zapędowska trener personalny

Trening i dieta_Aerobiczna 6 Weidera


Zapraszam do obejrzenia i wypróbowania bardzo popularnej i trochę przeze mnie zmodyfikowanej Aerobicznej 6 Weidera.

 

Tak jak widzicie na filmie wykonujemy 6 ćwiczeń jedno po drugim , bez przerwy  - to jest jeden obwód.

Utrzymujemy ciągłe napięcie mięśni brzucha, ruchy są dokładne, nie spieszymy się, a w fazie największego napięcia mięśni przytrzymujemy ruch licząc do trzech.

Ćwiczymy codziennie. Zaczynamy od jednego obwodu, wykonując po 6 powtórzeń każdego ćwiczenia - czyli dokładnie tak jak na filmie. Drugiego i trzeciego dnia dokładamy drugi obwód, czwartego trzeci wykonując cały czas po 6 powtórzeń każdego ćwiczenia - między obwodami krótkie przerwy. I tak do końca pierwszego tygodnia ćwiczeń.

Z kazdym tygodniem dokładamy po 2 powtórzenia do każdego ćwiczenia, liczba obwodów jest stała, pozostajemy na 3 obwodach do końca naszego cyklu treningowego.

2 tydzień to 3 obwody i po 8 powtórzeń

3 tydzień to 3 obwody i po 10 powtórzeń itd. aż do

10 tygodnia gdzie robimy 3 obwody i po 24 powtórzenia na każde ćwiczenie.

 

Moja wersja trwa 10 tygodni, jeżeli w trakcie cyklu stwierdzicie, że jesteście w stanie przyspieszyć dokładanie powtórzeń, spróbujcie tak jak w oryginale czyli zwiększać liczbę powtórzeń co 4 dni.

 

Życzę wytrwałości i do pracy - powodzenia.