Ewa Zapędowska_trener personalny

Zasady | Ewa Zapędowska trener personalny

Trening i dieta_Zasady


Zapraszam do zapoznania się z informacjami na temat treningów, jakie prowadzę. Są to główne kategorie, które się pojawiają wśród oczekiwań osób zainteresowanych - stworzone na potrzeby usystematyzowania wiedzy i poznania zakresu moich kompetencji.

Chciałabym jednak podkreślić, że KAŻDA osoba jest traktowana indywidualnie, i w zależności od jej oczekiwań i wielu innych czynników ma zagwarantowany spersonalizowany plan treningowy, w którym często pojawiają się elementy z wielu kategorii wymienionych poniżej.

 

Rodzaje treningów

  • Cardio
    Poprawia wydolność organizmu, zwiększa spalanie tkanki tłuszczowej.
  • Kulturystyczny
  • Odchudzający
  • Poprawiający sylwetkę
    Dla osób, które nie mają problemów z nadwagą, ale chciałyby poprawić swoją sylwetkę, ujędrnić ciało, uwypuklić mięśnie, wzmocnić plecy, podnieść pośladki, ukształtować plaski brzuch itp.
  • Sezonowy, kondycyjny
    • Przygotowujący do wyjazdu na narty, snowboard
    • Przygotowujący do uprawiania sportów letnich
      Trening wzmacniający te partie mięśni, które są szczególnie ważne podczas uprawiania danej dyscypliny sportowej. Przygotowuje organizm do większego niż zazwyczaj wysiłku fizycznego – poprawia kondycję, zapobiega powstawaniu kontuzji związanych z nagłym dużym wysiłkiem fizycznym.
  • Dla kobiet po urodzeniu dziecka
    Autorski plan treningowy pozwalający wszystkim Paniom po urodzeniu dziecka wrócić do wagi sprzed porodu; poprawia samopoczucie, kształtuje sylwetkę, ujędrnia ciało.
  • Relaksacyjny
    Dla tych, którzy żyją w permanentnym stresie i potrzebują chwili dla siebie. Trening oprócz tego, że relaksuje, poprawia kondycję i kształtuje sylwetkę.
  • Grupowy
    Dla grupy osób, które chciałyby ćwiczyć razem i mają zbliżone potrzeby i oczekiwania. Trening może być przeprowadzony w dowolnym miejscu – na siłowni, w plenerze, w domu itp.
  • Wspomagający
    Dla osób, które mają w sobie wystarczająco dużo zaparcia, by trenować samodzielnie, ale potrzebują planu treningowego i wskazówek pozwalających na efektywne przeprowadzenie treningu. 
    Zakres: 2 spotkania po 1 godzinie na siłowni, przygotowanie planu treningowego na 1 miesiąc, analiza efektów.

DIETA

 

Kiedy zdecydujesz, że jesteś gotowy/a na utratę zbędnych kilogramów, nie możesz traktować diety jako kary za dotychczasowe postępowanie. Nie mów, że jesteś na diecie, zmień swój sposób myślenia - mów, że zaczynasz nowy rozdział pt. ”zdrowy styl życia”.

Nie masz się czego wstydzić. Już niedługo inni będą zazdrościć Ci efektów, a Ty będziesz miał/a lepsze samopoczucie i więcej wiary w siebie.

Zdrowe odżywianie nie oznacza monotonnego i niesmacznego jedzenia. To Ty decydujesz, jaki smak będą miały Twoje posiłki - wystarczy trochę wyobraźni. Ja podpowiem Ci, jak tego dokonać.

Pamiętaj, że zdrowa zbilansowana dieta to ponad połowa sukcesu.